[Inne] Gniazdo zapalniczki - da się zaprogramować w S2 ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gery67
    Drive
    • 2010
    • 51

    [Inne] Gniazdo zapalniczki - da się zaprogramować w S2 ?

    Zamieszczone przez Biszczu
    dlatego też uważam jak wyżej lepiej pewne auto z dużym przebiegiem niż niepewne z przebiegiem skręconym o ileśtam tysięcy
    Cóż, powtarzając za klasykiem: stwierdziłeś oczywistą oczywistość
  • JOY
    Rider
    • 2008
    • 641

    #2
    [Inne] Gniazdo zapalniczki - da się zaprogramować w S2 ?

    Chodzi mi o to czy można ustawić tak jak np w samochodach francuskich aby po wyłączeniu zapłonu prąd w gniazku zap. był przez np 5 min i zniknął.
    Albo też aby po wyłączeniu zapłonu wogóle nie było tam napięcia.
    Da się ?

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      JOY, ustawić raczej się nie da, bo gniazdo jest zasilane przez bezpiecznik bezpośrednio z akumulatora ( styk 30a ), więc żadna "Centralna Elektryka" tam nie ingeruje... Teoretycznie najprościej było by przełożyć przewód dochodzący do skrzynki bezpieczników z miejsca gdzie + jest stały w wolne miejsce, gdzie + pojawia się po stacyjce. Jednak w takim wypadku obciążenie gniazda musiałoby być małe ( zapalniczka odpada ), bo prąd brany by był z obwodu nie przewidzianego do takich obciążeń.
      Najlepszym rozwiązaniem było by dołożenie przekaźnika, którego styk był by włączony w szeregu z gniazdem ( z + zasilania ) zapalniczki, a cewka była by sterowana z napięcia pojawiającego się "po stacyjce". Wtedy obciążenie było by tak jak teraz, a cewka nie miała by wpływu na obciążenie obwodu "po stacyjce" ( cewka pobiera stosunkowo mały prąd ).
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • JOY
        Rider
        • 2008
        • 641

        #4
        Dzięki - jak zwykle konkretnie i szybko

        Odpuszczę sobie eksperymenty.

        Komentarz

        Pracuję...